The Escape
In January 2017, eighteen-year-old Patricia Aguilar disappeared from her home. Her family soon realizes she was captured by a guru who convinced her through the internet to run away to Peru and join the sect maintained by him and his other wives. From that moment on, her family starts a social and media campaign both in Spain and Peru and will not let up until they get their daughter back, even if Patricia herself disowns them both privately and publicly.