The Kangaroo King
The scorching interior of the world’s oldest continent is home to the toughest kangaroo on the planet, the mighty Red.
Big Red – one kangaroo’s epic battle against the outback. The parched central deserts of the red heartland of Australia are home to the toughest kangaroo on the planet – the mighty Red. Above all, this is a story of survival against the odds and what it takes to endure drought, heatwave, and bushfire. Red struggles to prove his strength, not only against others of his kind, but against the very land itself.