The little prince
Kate discovers that someone knows the secret of Aaron’s lineage. The dramatic shifts through time are placing the lives of the remaining survivors in extreme danger.
Kate discovers that someone knows the secret of Aaron's true parental lineage. Meanwhile, the dramatic shifts through time are placing the lives of the remaining island survivors in extreme peril.