The Locket
On their way to Long Island for their wedding weekend, Robin and Barney come across a startling family discovery.
On their way to Long Island for their wedding weekend, Robin and Barney come across a startling family discovery. Meanwhile, Marshall sees something online that changes the course of his entire journey back east, and Lily confronts Ted about letting go of Robin.