The Longest Night
The sixth-season opener concludes the team's search for the serial killer who is terrorizing Los Angeles and who now has LAPD Detective Spicer's daughter as his hostage.
The BAU team closes in on the serial killer as he continues his murder spree throughout Los Angeles - with Detective Spicer's kidnapped daughter as his hostage.