The Moonshine War
Following the breakup of a Miami-based drug cartel, U.S. Marshal Raylan Givens pursues his nemesis-turned-ally Boyd Crowder. Meanwhile, his investigation of sex offender Jimmy Earl Dean’s harassment of a teenage girl brings Raylan face-to-face with an old Givens family enemy and the matriarch of a local crime family, Mags Bennett.