The Smortlybacks Come Back!
TamLin of the Little People travels with his herd of smortlybacks in search of greener pastures. They struggle with fear and find themselves stranded by the ocean shore. But with unlikely help from TamSin, a wonderful mermaid, and her disrespectful smortlysharks, they may yet find a happy ending.