The Whole World is Watching
Michael and Janet's romantic overtures are seen on the Internet after Jr. gets new computer equipment.
Though Michael is upset that Janet bought Jr. expensive computer equipment without consulting him, they eventually make up, but their romantic overtures are seen on the Internet when they are inadvertently recorded on Jr.'s new 24-hour web cam.