The Woman of His Dreams
Jim senses that something strange is going on when beetles appear in their home. He then dreams about a beautiful woman holding an exotic cat. Melinda calls and suggests that Jim visit Professor Rick Payne, an expert in the occult, who helps Jim identify the woman as Eva. When Melinda returns home, she and Jim must help Eva's younger sister.
Jim senses that something strange is going on when beetles appear in their home during a card game with the guys. He then dreams about a beautiful woman holding an exotic cat and remembers that Melinda saw a cat ghost a few days earlier. Melinda calls and suggests that Jim visit Professor Rick Payne, an expert in the occult, who helps Jim identify the woman as Eva. When Melinda returns home, she and Jim must help Eva's younger sister who appears to be following in Eva's dangerous footsteps.