Thin Ice
As the unexpected arctic cold front and ice storm continues to cause havoc in Austin, Tommy, T.K. and Gillian race to rescue a young boy who has fallen in a frozen pond. Judd and Mateo work furiously to help a trapped Paul. Owen takes drastic measures to save a man who has been stabbed and left for dead in the snowy hill country.