Two Balls, Two Strikes
The death of Camden's most powerful citizen---one Richard Chubby---brings even nastier Little Chubby to town, as the younger man commandeers the family business. In time, both Earl and Little Chubby learn a valuable lesson about sacrifice.
After the unexpected death of Richard Chubby - the most powerful man in Camden - the crueler and meaner Little Chubby comes back to town to take over the family business. As Earl works to scratch an item off his list, both Earl and Little Chubby learn the true meaning of sacrifice.