Tommy Dearest
Capt. Strand and the 126 help a husband whose wife “dies” when she is not upside down. Grace takes a call from a pizza delivery driver who is in for the shock of his life. Tommy is worried Trevor’s young daughter is a bad seed as she attempts to break them up. Paul is hesitant to go on a date with Asha, who knows him prior to his transition.