Boy Trouble
As the girls get ready for Atlanta Next Fest, a shocking development puts the group and their dreams in jeopardy.
As the girls get ready for Atlanta Next Fest, a shocking development puts the group and their dreams in jeopardy. Meanwhile, Carlotta and Cotton are still at odds, but when a secret comes out, it changes things forever and the girls learn some shocking news.