Sellouts
Tommy goes paramedic crew-to-crew against her former employer, private contractors Paragon Medics as they deal with emergencies involving a dialysis patient and at a perfume factory. Meanwhile, Owen hits it off with a beautiful woman he meets at a fundraiser.