Trampoline
When Dad has to stop having fun with the girls and go to work, Bluey and Bingo scramble to keep him playing games with them on the trampoline as long as possible!
Dad is the king of trampoline games and the girls can’t get enough. But when it’s time for Dad to go to work, Bluey and Bingo can’t bear to see him go. Insisting he can’t leave without a proper meal, they make him play the breakfast game - bounce-cooking Bingo and Bluey as toast, eggs and even a disgusting smoothie. But all good things must end, and as an emotional Bluey says goodbye, Dad charges her with a job of her own; making up her own new games. She accepts the challenge and with the help of a garden sprinkler transforms the trampoline into a salad spinner for a delighted Bingo and Mum.