Treachery
Emily's plot continues to unravel; tensions escalate in Victoria's relationship with her family; Lydia's memory raises concerns with the Graysons; a friend starts to play dirty.
Victoria’s relationship with her family deteriorates further; Lydia’s memory issues could prove problematic for the Graysons; a new arrival with a connection to Emily has dubious reasons for being in the Hamptons.