Cheaters
Maw Maw becomes smitten with a man she meets at Dead Tooth’s daycare. Meanwhile, Jimmy takes Sabrina to visit her college boyfriend, Wyatt, whom she suspects is cheating on her. Things go completely awry when Wyatt, desperate to win back Sabrina’s love, takes Sabrina and Jimmy on a very scary ride.