True Colors
An illegal immigrant facing deportation tries to induce her pregnancy so her child will be a U.S. citizen; Violet and Cooper work with a child with gender identity disorder; Violet wants to keep going to therapy with Pete.
Addison, Pete and the team treat an illegal immigrant facing deportation who self-induces her pregnancy so that her child will be a U.S. citizen; Cooper and Violet work with a young girl who has gender identity disorder; Violet wants to continue therapy with Pete before they begin dating again.