The Turkey Bowl
Jim is obsessed with bowling while Cheryl and their guests impatiently wait to start Thanksgiving dinner.
Cheryl’s preparing a big Thanksgiving dinner, but Andy and Jim head off to a bowling tournament before the meal. Jim then decides he wants to watch the football tournament before heading home, leaving Cheryl and their guest waiting for their dinner.