Tyler The Creator / Breaking the Mold
Tyler, The Creator is an enigma of hip-hop and one of most important voices in the genre. His music has raked in accolades but his persona is the driving force behind him as an artist. He's constantly challenging what it means and looks like to be a rapper, fighting backlash from the gatekeepers of hip-hop. But will he ever be accepted?