Phineas and Ferb must help Love Händel prove the existence of Klimpaloon.
Love Händel's song "The Ballad of Klimpaloon" is nominated for "Best Fact-Based Song" at the Tristies, the tri-state area's music award show sponsored by Random Swimwear. But when the existence of the magical, human-like bathing suit Klimpaloon is questioned, Phineas, Ferb and the gang must travel to the Himalayas to prove his existence and validate Love Händel's nomination. Guest starring is Jon Stewart as Mr. Random, President of Random Swimwear.