Meme is Murder
When a web celebrity is murdered, Castle and Beckett explore the flashy world of internet fame.
When a web celebrity is murdered, Castle and Beckett explore the flashy world of internet fame. But when the killer posts pictures from the crime scene on a photo-sharing site, they realize they are up against a social media sociopath who may strike again.