A Little Romance
Just when Michael is feeling frustrated about his love life, his brother visits with his sexy new girlfriend.
Michael and Janet try to spice up their love life, as they both feel the spark has gone out if it. When Michael’s brother, Ken, and his young girlfriend, Tiara, arrive for dinner, Ken extolls the virtues of dating younger women, and is all over his young girlfriend, much to the disgust of the Kyle women. Later in the episode the couple split, and Ken confides in Michael that he wishes he had what Michael and Janet had, while Michael and Janet take some of Ken’s tips for keeping the spice in their marriage to heart.