Surrogate
When Terry and Greg, the Smiths’ gay neighbors want to have a baby, Francine offers to be their surrogate; not surprisingly, Stan objects.
When Francine decides to be a surrogate for her gay neighbors Terry and Greg, Stan's Republican blood boils. Although he pretends to be happy, when the baby is born, Stan kidnaps her and heads to the Nebraska boarder, where gay couples have no rights. Meanwhile Steve and Roger pull a Howard Hughes and become reclusive after they think Klaus is out to get them.