Unforgiven
David and Mary Margaret suspect Cruella and Ursula have come to Storybrooke looking for something that threatens to reveal a secret they thought was long buried.
David and Mary Margaret suspect Cruella and Ursula have come to Storybrooke looking for something that threatens to reveal a secret they thought was long buried. Emma begins her own investigation, but she can’t shake the feeling that her friends and family are keeping something from her. Regina and Henry continue their search for the Author, turning to Marco in the hope Pinocchio might remember a clue that will help them. Meanwhile, in Fairy Tale Land, Snow and Charming cross paths with the Queens of Darkness.