Dressed to Kill
When the assistant to a fashion magazine’s dictatorial editor is found murdered, Castle and Beckett are thrust into the glitzy, ruthless world of high fashion in their search for the killer.
When the assistant to Modern Fashion Magazine’s dictatorial editor Matilda King is found murdered, Castle and Beckett are thrust into the glitzy, ruthless world of high fashion in their search for the killer. Meanwhile Beckett’s history in the modelling world gets her access to a very special wedding surprise.