The Pathos in the Pathogens
The Jeffersonian team rushes to prevent a viral outbreak while investigating the murder of journalist Mia Garrett after her infected body is found at a biohazard facility. When the mutated virus that killed Mia infects Jeffersonian intern Arastoo Vaziri, their only chance of saving him is by solving the murder.
The Jeffersonian team rushes to prevent a viral outbreak while investigating the murder of journalist Mia Garrett after her infected body is found at a biohazard facility. When the mutated virus that killed Mia infects Jeffersonian intern Arastoo Vaziri (guest star Pej Vahdat), their only chance of saving him is by solving the murder. Tension and passion build as the team races against the clock to find the killer – and the cure.