Voices
After Melinda and Jim hear voices behind the static in their car radio, Melinda believes they are spirit voices via the electronic voice phenomenon. Melinda realizes one of the voices is from a mother trying to communicate to her troubled, teenage son. Listening to the "white noise," Melinda must piece the messages from the mother together.
After Melinda and Jim hear voices behind the static in their car radio, Melinda determines that they are spirit voices via the electronic voice phenomenon. Melinda realizes that one of the voices is from the mother of a troubled teenage boy who is trying to reach out to her son. Faced with the challenge of trying to interpret "white noise," Melinda must figure out a way to piece together the messages from the mother and effectively communicate them to her son so she can cross over.