Return
Rita Montero, a prestigious international film director, returns to Elda after twenty-five years. She reunites with her group of friends. Meanwhile, Paula Ríos, a police inspector, arrives in Mallorca to identify some mortal remains, which may belong to her sister Matilde, who disappeared twenty-five years ago during her senior year trip.