Burn It All Down
Just when Derek’s condition seems to be improving, a severe complication arises, causing Kit to fear that he may be the latest victim of Cain’s cover-up. When Cain’s former girlfriend is admitted to the hospital for surgery, the doctors finally get a glimpse into his personal life.
Just when Derek’s condition seems to be improving, a severe complication arises, causing Kit to fear that he may be the latest victim of Cain’s cover-up. When Cain’s former girlfriend is admitted to the hospital for surgery, the doctors finally get a glimpse into his personal life. Meanwhile, Conrad fills in Marshall on the emergency situation facing the hospital.