Worlds Apart (Part 1)
When Spider-Man spots his two main enemies, Venom and Carnage, hijacking on John Jameson's spaceship on a trip to the mysterious planet, Counter-Earth, he fails to stop them and the two symbiote villains go with Jameson to Counter-Earth, where the ship crashes and Jameson presumably dies. The public then blames Spider-Man for Jameson's seeming death. Spider-Man fakes his own death and lies low for half a year until he gets a new nano-tech costume from Reed Richards and gets another ride to Counter-Earth.