Alus the Star Runner
Lana the Moon Tempest, a spy for the New Principality of Lithia, is tasked with bringing back mercenaries with Shalk and Higuare. However, they are pursued by a swarm of wyverns and outlaws. Meanwhile, in Aureatia, a military officer sets out to achieve glory by slaying a dragon.