Yours, Sugar
Clare grapples with whether or not she wants to become Sugar as she reels from trouble at work and with Rae. In the past, Young Clare and Young Lucas must confront their grief at Frankie’s funeral. If Clare can’t figure out her own life, can she be Sugar?