This Little Piggy
Meg is thrilled to be recruited as a model, but it turns out to be for a very specific type of modeling: the foot-fetish industry.
Meg is thrilled to be recruited as a model, but it turns out to be for a very specific type of modeling: the foot-fetish industry. Meanwhile, Brian accompanies Stewie on an open-road adventure when Stewie decides he wants to experience life outside of preschool.