Let's Stay Friends Forever
A year has passed. M is busy every day with his essay collection, but he still finds the time to attend his friend's funeral. In fact, M was the last person to speak to him before his passing. After the funeral, M walks into BAR Lighthouse and finds a commotion. It seems everyone has some kind of plan to move on. Unlike their friends, M and Kaoru both feel left behind. They realize this and make a certain promise to each other. Finally, M finds the right way to finish his essays.