Lost & Found
The 118 race to rescue two roommates desperately trying to find a needle in a haystack at a landfill, and help a woman whose nightmare dream suddenly becomes a painful reality. Athena and Maddie team-up to find a missing boy in a crowded mall; Chimney debates if the time is right to propose to Maddie.