Animal Instincts
The 118 race to the rescue when a birdwatcher is trapped under a tree. Chimney is in for a wild ride when he tends to a drunk driver; Maddie helps a mother and her young daughter when an abusive father shows up at the their house; Eddie catches Christopher in a lie; Buck begins a year of “yes to possibilities” and immediately receives an interesting proposal from a former roommate.