Living Legends
Erik wants to join of a secret society of students. The dares necessary to stay in the group get more dangerous and his friends try to warn him that he’s behaving like a jerk.
When Erik accidentally passes a dare-test to a secret society of Skool kids, the ‘Living Legends’, he’s delighted to be getting some serious peer recognition. But the dares necessary to stay in the group get more and more dangerous, and his friends try to warn him that he’s behaving like a jerk. He finds out that the society was actually founded by Olaf Forkbeard, and is now determined to ‘follow in his hero’s footsteps’. As he gears up for his most dangerous dare yet - diving off the cliff, will he be able to listen to his friends?