Lawless Oceans
The world’s oceans have become a lawless world where bandits operate with impunity. If you want to get away with murder, this is the place to do it, and it’s not uncommon. Lawless Oceans takes you on a visceral journey to solve the mystery of a murder at sea, as Karsten von Hoesslin – specialist in high-risk investigations – immerses himself and the viewer in the perilous world of maritime crime.