Let the World See
This series is a fresh and deep examination of a mother's fight to bring her son’s body home to Chicago – and her pivotal, yet heartbreaking, decision to have an open-casket funeral for the public to see. Her decision ultimately serves as a turning point for the civil rights movement as she journeys back to the Jim Crow South to face her son’s murderers in court.