South America's Weirdest Animals
South America's Weirdest dives into the depths of the South American wild to investigate the cast of misfits, the oddities, the weird, the eccentric and the truly bizarre. The landscape here is truly one of a kind.
South America's Weirdest dives into the depths of the South American wild to investigate the cast of misfits, the oddities, the weird, the eccentric and the truly bizarre. The landscape here is truly one of a kind. So, the animals have evolved accordingly. In the South American wild, strange problems gave rise to even stranger solutions.