Warrior Graveyard
Warrior Graveyard uncovers some extraordinary warrior skeletons from history: Samurai, Crusaders and The British Navy.
Warrior Graveyard uncovers some extraordinary warrior skeletons from history: Samurai, Crusaders and The British Navy. These three films will unleash the full force of modern forensics upon them: battle scars, bone deformations and recoverable scraps of DNA will all be tested and explored. CGI and drama will then bring them dramatically to life, revealing a revolutionary new picture of how these warriors lived - and died.