Dejame Vivir
Déjame Vivir follows Kilian Jornet and friends as they redefine sky running, pushing the limits in mountain adventures. From Mont Blanc's glaciers to the raw energy of Mount Elbrus, witness breathtaking landscapes and Kilian's journey to rewrite the rulebook of mountain running. Can he fulfill his childhood dreams with a record-breaking attempt on the Matterhorn?