El Chicano
When L.A.P.D. Detective Diego Hernandez is tasked to investigate a vicious cartel, he uncovers links to his brother’s supposed suicide and an impending turf battle. Torn between playing by the book and seeking justice, Diego opts to resurrect the masked street legend ‘El Chicano’ to clean up the streets.
When L.A.P.D. Detective Diego Hernandez is assigned a career-making case investigating a vicious cartel, he uncovers links to his brother’s supposed suicide and a turf battle that’s about to swallow his neighborhood. Torn between playing by the book and seeking justice, he resurrects the masked street legend El Chicano. Now, out to take down his childhood buddy turned gang boss, he sets off a bloody war to defend his city and avenge his brother’s murder.