Laggies
Megan (Keira Knightley) might be 28 years old but she mostly behaves like an adolescent. When her boyfriend asks her to marry him she remains true to form and pretends to go on a career retreat. instead she decides to hang out for a week with her new best friend, the 16-year old Annika (Chloë Grace Moretz).