Terminator Genisys
When John Connor, leader of the human resistance against Skynet, sends Kyle Reese back to 1984 to protect his mother, Sarah, from a Terminator assassin, an unexpected turn of events creates an altered timeline. Faced with unlikely allies and dangerous new enemies, Reese sets out on an unexpected new mission: reset the future.