The Bourne Legacy
Black ops operative Aaron Cross finds himself in the crosshairs of the people who created him when a video threatens to expose a secret program. Cross must team with a traumatized biochemist to turn the game against the nefarious intelligence bureaucrats who are out to kill them.
On the verge of having their conspiracy exposed, members of the government’s intelligence community will stop at nothing to erase all evidence of their top secret programs – even the agents involved. Aaron Cross (Jeremy Renner) must use his genetically-engineered skills to survive the ultimate game of cat-and-mouse and finish what Jason Bourne started.