Bad Genius
Lynn cheats in an examination to help her friend, but that attracts the attention of some rich young men who offer her payment in exchange for her help to cheat in examinations. Lynn cannot resist the temptation of easy money. She devises a multitude of cheating schemes that go beyond anyone's wildest imagination. As graduation approaches, she receives high offers to cheat on an international test.