Cold War 2
Sean Lau is promoted to Commissioner of Police while Joe Lee is sentenced to prison. However, the terrorists kidnap Sean Lau's wife and daughter and demand an exchange with the detained Joe Lee. The greater power behind Joe Lee gradually surfaces. M.B. Lee who is retired is once again embroiled in a situation where there is no clear line drawn between a friend and a foe.