Flirting Scholar 2
Tang Bo-Hu always causes trouble so his mother forces him to enroll in the austere Qing Feng Buddhist temple. Bo-Hu then falls in love with a beautiful girl, Qian-Qian. Tang Bo-Hu gets into a fight with a gang leader, Wu Liang, to save Qian-Qian who works for him. During the fight, Qian-Qian sacrificed herself to save Bo-Hu. One year later, Bo-Hu meets Qiu-Xiang, who looks exactly like Qian-Qian.
Tang Bo-Hu always causes trouble so his mother forces him to enroll in the austere Qing Feng Buddhist temple for immersive studies. Bo-Hu then meets a beautiful girl, Qian-Qian, at a grand fair and falls in love with her. Qian-Qian actually works for a gang leader, Wu Liang, to scam rich men for their money. To save Qian-Qian, Bo-Hu has to fight with Wu Liang in the temple. Qian-Qian wants to save Bo-Hu so she shouts at the last second and charges into Wu Liang, causing them both to fall over the cliff. Tang Bo-Hu becomes quite lonely since Qian-Qian is gone. One day, Bo-Hu meets a young girl, Qiu-Xiang, who looks like Qian-Qian. Tang Bo-Hu feels like he is given a chance to meet Qian-Qian again.